W tym kontekście marketing treści –

pozycjonowanie chorzów
pozycjonowanie chorzów

Oprócz popularyzacji danej marki za pomocą wirusowych działań marketingowych, istotnym zadaniem content marketingu jest optymalizacja stron firmowych pod kątem wyszukiwarek internetowych (SEO, Search Engine Optimization). Publikowanie atrakcyjnych, popularnych wśród internautów artykułów, sprzyja budowaniu linków prowadzących do danej strony, a tym samym, znacznie zwiększa jej wiarygodność i pozycję w wynikach wyszukiwania.
Content marketing jest jedną z głównych technik wykorzystywanych w tzw. Inbound Marketingu, czyli rodzaju marketingu internetowego, którego działania skoncentrowane są na byciu odnalezionym przez potencjalnych klientów, w przeciwieństwie do Outbound Marketingu, nakierowanym na aktywne poszukiwanie klienta. W tym kontekście marketing treści – jako strategię tworzenia treści pożądanych przez klientów – przeciwstawia się często tzw. marketingowi rozpraszającemu (ang. Interruption Marketing), czyli formom reklamy odwracającym uwagę i niepożądanym.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Content_marketing


Wyszukiwarka_internetowa Wyszukiwarki oparte na analizie topologii sieciedytuj

Żeby przeciwdziałać temu, stosuje się wyszukiwarki, w których na szczycie list pojawiają się strony, do których odnosi się najwięcej stron dotyczących danego zapytania.
Tak więc stronę uważa się za odpowiadającą zapytaniu „britney spears”, jeśli wiele stron na temat „britney spears” do niej linkuje. Strona porno z nagimi zdjęciami Britney, niezależnie od własnej treści i niezależnie od całkowitej liczby linków (głównie z innych stron porno) na nią, nie będzie w ten sposób uznana za związaną z tematem. Natomiast jeśli zada się zapytanie „britney spears nude”, strona ta zostanie uznana za istotną, ponieważ linkuje na nią wiele stron o tematyce „nude”.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Wyszukiwarka_internetowa


SEO TOP 10 – cel każdego pozycjonera


Pierwsza strona wyników wyszukiwania to marzenie wielu osób, dla których pozycjonowanie stron jest obowiązkowym elementem składającym się na marketing internetowy przedsiębiorstwa. Na pierwszej stronie Google znajdują się te strony, które dbają o jakość i mogą pochwalić się najwyższą starannością świadczonych usług. Wszystko zależy od tego, jak bardzo konkurencyjna jest dana branża. Jeśli tematyka jest bardzo niszowa, to nie ma problemu z otrzymaniem wysokich miejsc wyłącznie na podstawie optymalizacji serwisu, zdobycia kilku dobrych linków, a przede wszystkim napisania odpowiednich tekstów, które będą zoptymalizowane pod frazy kluczowe.



Dodane: 08-06-2019 04:02

Widok do druku:

pozycjonowanie chorzów